噏噏日誌

噏噏日誌

我需要有人陪我一起裝勇

還記得那些年稚嫩的你, 老是嚷著說想快快長大。 或是為了脫離父母的掌控, 或是為了吸引那位讓你心動不已的男神女神,

偽自由

這是我與輔導員的第五次面談。 我(🙈)終於哭了。哭了很久。 平復過後,他(🐶)問:「感覺如何?」 🙈「很討厭,哭使我看起來很脆弱。

SAY HELLO TO GOODBYE !

離別這題目自COVID-19開始就每天上演, 生離死別移民辭職分手告別角色輪迴…… 離別跟悲傷這連體嬰總令人氣餒。

有你真好

今年考DSE ,自從開學到而家,每日除咗上堂,就係補課,每日都好累。之前上週會,講升學資訊,啲資訊多到真係唔識揀。其實自己讀書唔上唔落,入到大學當然好,但又好似冇咩信心,見身邊的同學,好似唔駛點溫書,都可以考到好好成績,心就好葡萄。點解佢哋可以甘叻,而我就成日溫完就唔記得。

享受返工既方法

1, 唔知大家有冇有一刻有咁諗過 「自從返咗工之後,我嘅人生失去左意義。」「每日辛苦工作係為左邊個?」記住呀,好多人有你相同感受!或許係痛苦中找到共鳴,都係一種療癒方法。

你是我的小寶貝,我永遠都咁愛你

「你是我的小寶貝,我永遠都咁愛你」 你有養過寵物嗎?會唱歌給牠聽嗎? 曾否因為某些事件觸發你記憶深處與牠相處的回憶呢?

選擇

人生每天都在選擇,選擇今天吃什麼、今天應該做什麼、選擇學校、選擇工作、選擇伴侶、選擇....... 人們經常問怎樣的選擇才是最好?

祕密

今天,我終於把一直埋藏在心中的祕密宣之於眾。現在,我已坦然無懼。 一直以來,我都覺得自己是一個女人。